ANGÅENDE MIN DESIGN

Jag har hela tiden varit ute efter en tidlös design, alltså - bara för att det är jul blir det ingen julheader med röda färger osv. Utan jag vill ha det vitt och fräscht med en enkel, personlig header. Men jag har inte varit nöjd med själva bloggens utseende även om jag gillat mina headers, men så hittade jag genom lovefiona.blogg.se en tjej som låter en ladda ner gratis bloggdesigner på ett villkor att man har kvar länken till henne på bloggen.

Och hur grymt är inte det egentligen? Hittade en som passade mig jättebra och känner att jag vill länka till henne i ett speciellt inlägg bara för att jag tror hon har hjälpt många mer än bara mig själv. Hon är verkligen värd ett eget inlägg, hehe.

Headern står jag dock för själv.

Länk till Therese 'Tescho': http://tescho.se/webdesign/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0