BOOKS.

Jag är inte personen som i första tag sitter och läser. Om jag ska vara ärlig, så läser jag aldrig. Förutom på semsterar.. När jag väl är ute och reser så finns det inte något bättre än en bra bok på stranden. Tänkte att jag skulle tycka till om de böcker jag hade med mig till Turkiet härom veckan.

"En shopaholics bekännelser": Jag kan säga såhär, den som gillar filmen gillar boken. Jag läste ut den på direkten, den har humorn, den spännande kärleken och shopping i stormängd. Jag tycker att det är en lättsam bok som man inte kan slita sig ifrån men jag tycker inte att den slår filmen - eller rättare sagt, dom kommer på delad plats.

"Elsas Mode": Visst, jag var också tvungen att läsa den. Vadå lockar inte namnet och framsidan då eller? Om den gör. Jag måste säga att det är en bra bok och såhär tre veckor senare, efter att ha läst den, tänker jag på den fortfarande. Tänkte på den senast i dag, men det jag tycker att man verkligen fastnar vid är "kärlekshistorian". Jag ser verkligen fram emot de två nästa böckerna. Verkligen, men jag kan ju inte säga att det är en succébok men den är läsvärd, tveka inte på att i alla fall ge den en chans.


En bild som jag tog innan jag åkte till Turkiet, laddade upp semestern med två härliga, fartfyllda böcker.


Vissa väljer att sova en stund innan det är dags att låta kvällen göra sitt, men jag sätter mig hellre såhär - med en bra bok, en cappucino i smak av karamell och lite skugga efter en heldag på stranden.

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Tack, kul att du gillade dom :)

2010-08-05 @ 01:02:48
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0