DOP DAG

Jag börjar med två dagar fulla av uppdatering och ger er sedan usel uppdatering. Men ibland blir det så. Ibland ska man på dop t.ex. och precis det har jag varit på idag. Min ena bror och hans tjej har haft dop för deras yngsta dotter idag och det har varit full rulle hela dagen. Så kommer det även att bli imorgon, då jag ska firas - fyller år på måndag!

Så förvänta er ingen bra uppdatering imorgon heller, i'm sorry. Ger er lite bilder, men snart måste jag faktiskt packa. På måndag beger mig till Småland och becoming en skogsmulle. Inte riktigt men nästan, har aldrig levt ute bland den svenska naturen på något sätt innan, så det ska bli spännande!


Dopbarnet, Selma Viola.


Doptårta/kaka, blåbärs cheesecake. =)

ph: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0