MORE PRESENTS

Lägger upp bilder på mina underbara presenter som jag fick av mamma, pappa och resten av familjen/släkten nu under eftermiddagen och kvällen. Jag är så glad över mina presenter, kunde aldrig ha fått bättre - min familj känner mig verkligen, de vet vad jag vill ha!


Korsett-bh, som jag fick av föräldrarna. Jättesöt att ha under en kavaj eller ett urringat linne.


Jag älskar verkligen converse och när mamma och pappa gav mig just dessa som jag fick en liten crush i tidigare i somras/våras blev jag riktigt glad, de är lite lägre en orginalet men lite högre än de jättetunna sulorna. Ganska perfekta enligt mig.


En Marc Jacobs väska, ett favoritmärke hos mig!


En oversize t-shirt/tunika som jag fick av min syster med familj. Ska ha den imorgon på tågresan, superhärlig!


Som, säkert, Body Shops största fan kunde jag inte bli annat än glad för dessa godingarna. Riktigt härliga dofter enligt mig!


Jag är en riktig kaffe älskare, helst ska det vara smaker i med. Detta fick jag av min ena bror med familj, en kaffetermos som t.o.m. kan brygga sitt eget kaffe i, perfekt att ha när man ska till skola/jobb eller någon annans stans. Till detta fick jag kaffe, vanilj och choklad smaker, plus choklad. Mmm.


Fick av min moster och hennes man, som bor i Malmö, denna fina berlock med en äkta pärla på. Fick också en bok med riktigt smarriga recept på goda bakelser! Jag som älskar godsaker, haha! ;)


Presentkort på gina tricot (perfect!) av en släkting, nagellack m.m. av mamma o pappa.


150 kr av morbor med familj och två ansiktsmasker av mamma o pappa.


Ett fint halsband från min syster.


En parfym som jag velat ha väldigt länge, Marajuku heter den och är ett japanskt märke. Denna fick jag av min söta mormor!

+ ett fast kamera objektiv, ska visa bild och ge info om det vid senare tillfälle.
+ en kamera blixt, perfekt - äntligen kan man ta lite riktigta bilder i dåligt ljus eller i motljus. visar även bild och ger info senare.


Så, det var allt. Tack till min familj och släktingar för de fina presenterna!
Vi hörs inte förens på lördag om jag inte lyckas mobilblogga lite förstås. - Annars, ha en underbar vecka och ta vara på den sista tiden av sommarlovet! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0