MY BIRTHDAY

Happy biirthdaay too meee! :D

Eller okej, jag fyller år imorgon. Den 9 augusti, men nu är saken den att jag inte är hemma imorgon och därav att jag låtsas fylla år idag istället. Eller rättare sagt - vi firar mig idag. :)

Imorse blev jag väckt, ungefär för en timma sedan, av söta mamma och pappa, presenter, kakor och blommor i form av små rosa minirosor och någon annan lila sort. Vilken bra dag detta kommer att bli, det känner jag på mig! Trots att det regnar då? Ja, vem kan inte se förbi regnet!

Jag måste förstås visa vad jag har fått såhär långt in på dagen, men låt mig visa er i ett annat inlägg! Ska föra över bilderna nu.

Ha en bra dag allesammans, vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh tack:D grattis i förskott:D

2010-08-08 @ 14:15:17
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0