NEWS IN MY CLOSET

Köpte ett par boots idag, har tittat runt lite på olika och idag hittade faktiskt mamma de perfekta i äkta skinn, från Din Sko t.om. Handlade även upp mitt presentkort på Gina Tricot och införskaffade ett par nya trosor, vanliga svarta spets som ej visas på bild, tyckte det var onödigt, haha.

När jag var i Småland, Emmaboda besökte vi Kalmar stad för omväxlingens skull men tyvärr fann jag inte så mycket mer än en skjorta på Gina Tricot. Otroligt nog hade de New Yorker där, som jag burkar gilla väldigt mycket men som nu efter besöket hos dom i Kalmar ändrat min syn på butiken och ändrat mina åsikter. Usch, jag älskade butiken i Berlin men hatade den i Kalmar. Undras hur den är i Stockholm?


Mina älskade boots från Din Sko, 799 kr för äkta läderboots. Kommer att användas flitigt.


En ny fodral-klänning från Gina Tricot, 249 kr gick den på. Perfekt till både sommar och höst.

- I höst ska jag matcha den med strumpbyxor, en långkofta, ett slarvigt knytet midjeskärp och mina boots till det.
Hösten är min favoritsäsong när det kommer till mode, så har det alltid varit, trots att jag älskar sommarvärmen.



Bakifrån. Visst hade den varit snygg med lite mer urringning i ryggen? Dock gillar jag den som den är, annars hade jag förstås aldrig köpt den.

Bild på skjortan jag köpte i Kalmar kommer upp om en stund, ska visa dagens outfit då! :)
Kram så länge /issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0