NO INSPIRATION

Efter allt flyttande med bloggar och kämpande med bloggar så har blogg glöden försvunnit. När jag bloggade på nextinfashion.se (nyheter24) var glöden där jämt, jag hade inspiration i alla mina ämnen. Nu, idag och denna veckan har bloggningen varit seg. Jag har inte haft ork, vilja eller passion för det. För tusan jag måste skärpa mig. Men ingenting funkar genom att tvinga fram det. Allt går i banor, men det har aldrig hänt för mig tidigare.

Nu ska jag ta en dag i sänder och jag är säker på att när skolan börjar igen så kommer allt gå som vanligt igen, jag tror att jag behöver komma ut, göra saker och uppleva saker. Jag mår inte bra av att sitta i ett mörkt rum framför en dator på dagarna. (för att överdriva lite, självklart gör jag saker också.) Jag längtar efter att få börja skolan igen, att få träffa min nya klass (spännande!) och få kom ut till verkligheten. Sommarlovet är något som varar en underbar tid men inte för alltid, verkligheten är nästan bättre ibland. Jag trivs i fart, liv och händelser.

Fast för att inte göra allt för stor sak av det hela, egentligen kan jag bara säga att jag är trött på sommarlovet. Faktiskt. Nu vill jag bara spendera mina två sista sommarlovsdagar i stan, med mina bästa vänner och med familjen. Sedan blir det full fart igen, kul! Dock vet jag inte hur länge den där skol-glöden kommer att hålla men jag vet i alla fall att bloggen lltid komemr att vara en stor del i mitt liv. Så jag lovar, på ett eller annat sätt kommer jag tillbaks i mina riktiga banor där det snackas om mode varje dag och jag alltid hade massa nya saker att skriva om. Det kommer snart, väldigt snart...

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0