SO OVER

Tänkte bara varna alla där ute som tror de har koll på modet, eller i alla fall fortfarande bär leggings med lacklappar, randiga och lösa toppar, gladiator sandaler osv. Vill du vara med i modet så lämna det populära från 2008 och 2009. Har du inte prickiga stumpbyxor, köp inga då och har du redan ett par, använd dom inte.

Men, nu är det så att jag bryr mig inte om folk följer trender/modet och tycker att alla kan klä sig hur dom vill, även om jag ser folk med samma stil varje dag. (Ni vet korta, skittajta shorts och en lös topp med boots till...-.-) Alla bär vad dom vill, men jag personligen orkar inte se på dessa urtjatade trender längre. Ska man fortsätta med t.ex. spetsleggings, lackleggings eller prickiga strumpbyxor - gör det till något eget!

Ps. Är det någon mer som inte förstår sig på varför alla blogg-tjejer klär sig likadant? Kör er egna stil och ni kommer mycket längre! Jag vet inte hur unik jag är, men jag vet vad jag fastnar för i alla fall.


en bild som jag tog härom veckan med min vän Nellie.

Kommentarer
Postat av: christa

När jag såg denhär bilden på dig fick jag direkt upp en bild i huvet av modellen för H&M's nyaste katalog, hon med ljust hår, minns inte vad hon heter, men jag tycker ni liknar grymt! :)

2010-08-27 @ 12:11:08
URL: http://lifeofchribz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0