Stan, fika, packa

Hello snyggingar!

Jag är just hemkommen från stan, imorse åkte jag in en sväng till stan och sedan åkte jag och mamma till min yngsta storebror. Han har precis flyttat ihopmed sin tjej i en ny lägenhet, så det var kul att få träffa dom, deras hund och spännande att få se möbleringen. Tyvärr hade jag inte med min systemkamera och rent ut sagt så suger min kompaktkamera, usch vad dålig den är - annars hade ni fått se vilken fantastisk inredning dom hade. Inredningen gick verklige n i min smak, även vi har dte lite så i Villan. Tänk er bohemian-känsla, med inspiration från asien och afrika. Brunt, guld, orange m.m. Själv älskar jag brunt och guld tillsammans, även vitt och guld är snyggt på inredning. Jag gillar stilhet och renthet, alltså stilrent.

Slut pratat om det, ger er istället några bilder.


Deras "lilla" Leo.


Tog en fika och hade det allmänt trevligt.


Jag och bror. Vi var lika dåliga på att ta bilden båda två så, ja resultatet blev som det blev.. ;)

Nu: packa ridtillbehör, nästa vecka blir det hästhyrning i småland och jag ska skicka iväg mitt bagage med en kompis ikväll, så det är dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0