YOU CAN'T BE WITHOUT IT!

Efter att jag hade köpt denna produkten för första gången blev jag fast. Det var förra vintern som jag tog tag i spektuleringen kring "torrschampoo" och råkade bli tipsad om Björn Axéns produkt av en på Åhléns. Nu är jag fast och man kan inte vara utan den, den är bra i alla lägen! (ett plus är att den luktar gott)

Använd den när du ska styla håret, eller bara behöver volym och om du mot alla odds inte skulle hinna tvätta håret mattar den ut det, produkten fungerar alltså som ett torrschampoo samtidigt som den är till för att styla håret. Men även om den är bra som torrschampoo kan jag säga att ingen ska gå runt med fett hår och spreya i liter av ton torrschampoo, det ser sliskigt ut!

VIKTIGT. Har flera gånger sett tjejer med vitt i håret och undrat var dom har i det, så tänk på att, när du speciellt använder torrschampoo i form av pulver, du måste "rufsa" till håret ordentligt, så att det vita försvinner. Gör man inte som man ska ger produkten inte rättvisa. Jag föredrar produkt i sprayform för enklast användning och snyggast resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0