2 frågor 2 svar

Anonym om More gifts!:
Hej! Vad kostar en sådan burk från bodyshop?

Svar: Antar att du menar deras Body Butter. En liten burk (50 ml) kostar 79 kr, har jag för mig. De stora burkarna (200 ml) ligger på 165 rixdaler! :)


Emy
om More gifts!:
Hej din blogg är så fin! Hur har du gjort för att få rubriken understryken? Tack på förhand :)

Svar: Först och främst, tack så hemskt mycket, vad roligt att du tycker det! :) Åh, nu känner jag mig så fruktansvärd dålig men jag kommer varken ihåg eller hittar hur jag gjort. Har testat lite i min stilmall osv. men kan inte hitta vilken kod som fixar det. Tyvärr, men prova att söka runt på hemsidan jag tipsar om här nedanför!

Tips: Gå in på designadinblogg.se, där hittade jag en hel del bra faktiskt, annars - testa dig fram och lek med koderna! (Se till att förhandsgranskar innan bara.) Lycka till!




Kommentarer
Postat av: Mikaela Lundblad

riktigt snygg design på bloggen isabel!

2010-12-27 @ 20:27:33
Postat av: Anonym

Hej



Jag undrar bara hur storlekar som agenturer vill ha mäts. Är de i cm omkrets?

På Mika står det att size 48-50 är vad de söker efter, men vad för något? Är det höften, midjan..?

2011-01-07 @ 23:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0