För omväxlingens skull

Tänkte utse det fulaste plagget och de fulaste skorna som gjorts under de senaste åren. Alltid pratar jag om allt som är så snyggt och underbart, men det finns två saker som jag verkligen inte tycker är snyggt någonstans. Bara fult och knasigt, inte så att jag aldrig skulle kunna ha det på mig, men nästan!


*Trumvirvel* Crooocks!
Ja, kan väl börja med att säga att jag själv har haft eller t.o.m. fortfarande har ett par fake i lime grönt. Det började utomlands i Turkiet för några år sedan, först tyckte jag att de var rent ut sagt skitfula men efter att ha sett alla andra i dom så köpte jag mig ett par jag med. Hade som tur var dom bara i trädgården, det är väl okej antar jag.


Visst den kanske verkar lite mysig, men ack så fruktnsvärd. Jag menar vem vill gå runt som en nallebjörn? Såg en tjej gå förbi min skola i just en sådan här populär "One Pieci - jump in", hon såg verkligen ut som en nallebjörn. Gränsen går när man tar ett steg utanför huset, inomhus är väl okej antar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0