första december

Det är föööör kallt. Och vad tiden har gått fort! För på ett sätt känns det som om det vore igår, men på ett annat sätt känns det som om jag det har varit höst/vinter väldigt länge nu. Det kanske det har? Jag emnar kylan kom rätt snabbt och rätt som det var, var snön här den också.

Det är så mysigt med december och julen men tyvärr så kallt att jag måste klä mig i varma skor, raggsockor, jeans (varje dag, med strumpbyxor under...) plus flera tröjor, halsduk, mössa och vantar. Och jag fryser ändå. Helt otroligt. Men det är fruktansvärt mysigt inomhus. :)

Nu ska jag sluta tjata, kanske måla naglarna och så länge granskar dessa vackra bilder på Rihanna.





Description; Amazzzing

Kommentarer
Postat av: Mimma

Snyggast!

2010-12-02 @ 20:11:08
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0