magiskt

Kvällen och filmen på götaplatsen var verkligen magiskt, film-producentbolaget Eyebrite är verkligen grymma på det dom gör!

Jag stod nervös för att för första gången se mig själv i en film, och att se mig på Sveriges största film, jag menar jag visste inte hur det skulle se ut. Men när jag väl såg mig själv tänkte jag mest, nu vill jag ha en större roll med repliker - jag vill ha en större utmaning. Det var väldigt, väldigt roligt att se sig själv, men inte så himla speciellt - var bara en liten en del av det hela.

Ett av mina roligaste jobb, kanske det roligaste t.o.m. Helt klart!

Nu ska jag ladda upp för "KM" och uppvisning hela dagen i ishallen imorgon, vi hörs när jag har tid helt enkelt!

Jag önskar alla en trevlig helg!


Försökte ta ett kort med mobilen.. gick la sådär. Här har ni mig i suddig version i alla fall. ;)

Tack till in finaste vän Josefin för kvällen! Godnatt /isabel

Kommentarer
Postat av: josefin

Gud isabel du var så otroligt acker och bäst där uppe på bilden!

jag älskar dig och tack för idag!

2010-12-11 @ 00:40:54
URL: http://josssefinpalmqvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0