Morning presents

Med danske Christian Brons nya album i dvd-spelaren sitter jag och kollar igenom bilderna från igår, har också precis kollat färdigt på "Borta bra, hemma värst". I alla fall, redigerade några från gårdagens morgon-klappar. Så tänkte att jag lägger upp några, blev riktigt glad för alla paket och vilken underbar julafton det var! Hoppas att ni hade det mysigt och fick många fina paket!


En stor tekopp i gammeldags rosa och guld, varje gång vi passerat eller varit inne på cervera har jag pratat om denna fantastiskt vackra kopp.


Älskar ju te, varje julaftonsmorgon får jag honung med olika smaker för att ha i teét.


Fudge i olika smaskiga smaker!


Ansiktsmasker med olika "effekter", alltid behövligt och uppskattat!


Använder alltid någon form av vaniljmist/parfymn som bas på kroppen, nu fick jag denna vaniljsocker-doftande parfym. Plus ett MAC nagellack i mörkblått, skimmrigt dessutom! (Limited edition)


Rock by Sweden armband, precis vad jag ville ha!


En berlock i brunt till mitt Pandora armband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0