1/11/2010

Idag är det första november om man kan ju säga att nu är det faktiskt vinter. Men jag tycker fortfarande att det är lite för höstigt ute för att kunna räkna det som vinter.

En hastig slutsats på allt som jag ska göra idag: Städa bur, måla naglar, göra ansiktsmask, packa, städa, packa ännu mer, duscha, se på Gossip Girl som jag missa igår, se på Top Model ikväll och packa ännu, ännu mer. Puh.

Så jag kommer antagligen inte med några speciellt roliga inlägg odag och bloggen kommer att lida ganska rejält ända fram tills lördag, för då är jag hemma igen.


En gammal bild på min underbart söta kanin. Ska ge honom lite uppmärksamhet idag och innan jag börjar med all packning och skönhetsbehandling så ska jag ta tag i hans sketna bur.... Vi hörs senare, ha en underbar måndag och njut av lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0