Lanvin for H&M

Innan jag ens han blinka var kollektionen slut. Innan jag ens hann kolla in på kläderna. Jag hade varken möjlighet att köpa eller titta på det, eftersom att jag inte kudne sitta vid datorn 8 då jag hade lektion och hade inte tid till att gå in i en butik.

Måste ändå säga att det finns en hel del förtjusande saker och ja, jag hade gärna ägt det jag tycker om från kollektionen, men det är endast ett fåtal av de kläder/accessoarer som jag vill lägga pengar på. (Om kollektionen kommer in igen då såklart..)




Vad jag starkt funderar på att köpa om budgeten håller och om kollektionen kommer in på nytt är detta:



Har tittat på en sådan här fluga på tjejavdelningen för kanske någon vecka sedan men de är så himla stora. Den perfekta för mig hade varit en lite mindre i ljust gammeldagsrosa, men det är förstås grytm coolt med en stor det med. Är väldigt kär i kjolen ovan också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0