Plans and hopes.

Är det bara jag eller ni också?

- Jag blir nästan galen av att tänka på framtiden och ändå gör jag det jämt. Jag har så himla mycket planer, viljor, hopp och mål i livet som jag vill hinna med och ta mig igenom. Drömmar sedan jag var liten, drömmar som jag kan komma på nu eller sånna saker man kommer på när man är äldre. Vissa drömmar varar inte för alltid, alla har vi väl velat bli djursköterska eller polis t.ex.? Medans andra drömmar faktiskt finns kvar för alltid, de drömmar och det är bara de mest realistiska drömmarna som blir sanna. I mina fall om drömmar behöver man erfarenheter, kontakter, stark vilja och ambition. Självklart även en del pengar, flyt, tur och så är det något man måste brinna för. I andras fall kan det vara att resa jorden runt och vad behöver man då? Jo en bunt pengar... men inte i mitt fall som sagt.

För att räkna upp några drömmar; att komma längre inom modellbranschen då jag har ett brinnande intresse att stå framför kameran, bära upp (sälja) kläder och smycken. Något som också intresserar mig är att gå in mer på skådespeleriet, om jag inte lyckas bli Kate Moss 2 utan drogmissbruk förstås... hehe skoja. Något som jag väldigt länge velat göra är att öppna min egna butik, den skulle innehålla handplockade kläder från hela världen samt smycken och i butiken ska det finnas inredning som går att köpa. Ett tag tänkte jag även på en bröllopsbutik. Då jag så småningom antagligen kommer att jobba som nöjesarrengör för events hade jag kunnat annordna, fota, arrengera bröllop och styla med kläder, skor och smycken. Kanske skriva lite modereportage här och där och varför inte extraknäcka som fotograf? Just det, i butiken ska jag ha tavlor som jag själv fotat (för mer personlig känsla). Något annat som jag verkligen, verkligen vill är att skapa min egna smyckesdesign, ungefär som Laila Bagge fast i min stil, såklart.



Nu när jag är så snällt (inte för att ni bett om det) delat med mig av MINA drömmar, kanske ni kan säga några av era drömmar - säg ärligt! Någon som vill bli polis? Eller kanske klädesdesigner? Tell me!

(Haha... Mitt favorit samtalsämne måste nog vara framtid, drömmar och planer i livet... vad folk vill göra av sina liv, det är så inspirerande och intressant!)

Kram /blablabla

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

du är en snygging (:

2010-11-11 @ 17:34:32
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0