Script

Sedan dagen då The Scripts "Breakeven" blev en hit har jag älskat dom, andra favoriter som jag alltid lyssnar på är "The man who can't be moved", "Talk you down" och "We cry". I lyckans stund har dom äntligen kommit ut med ett sprillans nytt album "Science and Faith". Precis samma stuk som innan. Jag vet inte om dessa låter kommer att slå deras äldre låtar men jag har redan fått några favoriter som jag t.o.m. älskar - efter att ha lyssnat några gånger på låtarna blir de fort bättre.

Här har ni en samling på min personliga favoriter från albumet, enjoy!







(Hittade inte knappen som gör att inte videon kommer med när man ska bädda in videorna i bloggen...?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0