Varit ute och sprungit!

Kan tänka sig va? Jag av alla människor har varit och sprungit. Det händer aldrig mig, men min dansskola gick i konkurs idag (hoppas de kan rädda den) precis när min efterlängtade träning skulle vara. Fick istället röra på mig på något annat sätt. Nu efter lite stretching och en dusch mår jag toppen! Kanske får det bli en springtur/vecka, tror ni jag klarar det..?




Titta vad som hade kommit med posten! Ska ta och äta lite middag och sedan slappna av med ELLE, ha en mysig onsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Att springa en gång i veckan låter som en superbra idè! ;)

2010-11-17 @ 22:39:34
URL: http://carrosplace.blogg.se/
Postat av: kajsa

Åh, haha, brukar aldrig heller springa, jag tycker det är föör tråkigt ;)



Men hur går det med modelleringen ?

Har inte sett så mycket modellinlägg på senaste tid, vilket är synd :)

2010-11-18 @ 18:19:21
URL: http://kajsaloviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0