Backstage video

Goddagens!
Vet ni hur underbart det är att kunna skriva in i kalendern att man är ledig? Ännu bättre när man kan göra det för två dagar! Är alltså ledig idag och imorgon, två välbehövda lediga dagar har jag. Efter en hektisk tid bakom mig är jag redo för att sova ut, slappa och ta lite tid för att plugga på sådant jag missat.

Igår var jag på ännu en fotografering, därför blev det ignen uppdatering. Plåtningen var 6 timmar istället för 4, som det var beräknat, så när jag kom hem var jag ganska slut. Hade inte fått i mig mycket till mat igår heller, så huvudet var helt slut. Haha.

Annars gick min fotografering bra, jag och en annan modell plåtades för en ny designer's lookbook. Mer om det vid senare tillfälle.

Har precis fått i mig en kanelbulle och en stor latte ur världens bästa espressomaskin så nu planera jag att plugga vidare, har två prov på torsdag och fredag. Sedan ska jag nog träffa en vän i stan, skippar att träna - skulle ha blivit alldeles borta i en ishall idag. Bättre att vila ut när man väl kan och bara ta en lugn fika på stan med en bästa vän.


Hittade denna backstage-video på youtube, det är min modellkollega Hanna Markendahl som lagt upp den. Jag dyker upp på några bilder då och då, annars kanske det bara kan vara lite kul för er att se hur det kan se ut bakom scen/runway. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0