Grovstickat, sött och pälsigt

Igår var det ett sådant underbart höstväder och jag kände att en mysig, söt och lite tuff outfit passade perfekt då. Jag tycker det är dags att investera i en ny skinnmössa med fårullspäls. Skulle ha köpt en förra året, men blev aldrig så. Fråga mig inte varför, men i år ska jag ha en, har dock inte sett dom komma in i butik än. Ska köpa min från Åhléns.











boots - björn borg
(knä)strumpor med spetskant - lindex
grovstickade strumpbyxor - lindex (i think)
spetsklänning - gina tricot
pälsjacka - rätt gammal, från H&M
skinnhanskar - vet ej
fransväska i skinn - åhléns


Har fullt upp idag. Först ska jag gå en sväng till syrran för att fota hennes barn och sedan ska jag hem till en kompis. Mysigt! Hoppas att ni får en trevlig och mysig söndag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0