Ruskigt höstväder

Sitter och värmer mig med en stor kopp varm choklad och medans jag gör det njuter jag av att sitta inne. Att sitta inne samtidigt som det regnar och blåser storm utanför. Det är mysigt sålänge man inte vistas utomhus.. När jag kom innan för dörren var jag som en dränkt katt, en väldigt sur sådan också.

Nu ska jag slå upp mina häften om Antiken och dens gamla Grekland. Ett ämne so jag tycker är väldigt ltråkigt, men vad ska man göra. Det är bara att sudda bort den sura minen och tänka posititvt, allt i livet är faktiskt inte kul.


När jag kom hem var jag tvungen att byta om till myskläder då mina var genomblöta och kalla, dena höst är inte alltid så fin...

Kommentarer
Postat av: David simonson

Hoppas det går bra med läxan!

Hur kan man få kontakt av dig ? :) Vill gärna fråga dig några saker om din blogg, och modell grejen om det är okej ?:D hör av dig på msn om du har en :) " [email protected] " Kram !

2010-10-19 @ 03:30:30
URL: http://davidsimonson.blogg.se/
Postat av: ebba

du är så himla söt!!

2010-10-19 @ 20:38:57
URL: http://abbes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0