Soft light

Morn Morn! ;)

Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig idag. Imorgon fyller far min år så vi ska fira honom på restaurang idag, en thailändsk restaurang som är nyöppnad i Göteborg. Enligt många är det en mysig restaurang där maten faktiskt smakar som i thailand. Det återstår att se, jag har nämligen aldrig varit med om det i Sverige..

Medans jag städar i mitt rum, gör mig i ordning och försöker komma på en lämplig outfit får ni ta del av vad jag hade på mig igår istället. See u later!



Jag har på mig...

hunters
strumpbyxor - lindex
knästrumpor - lindex
kjol - åhléns
poncho - åhléns
skinnhandskar - joy (tror jag)
halsband - H&M
väska - turkiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0