Tagning!

Sitter och börjar bli nervös. Ska göra lite nytta, t.ex. ta bort nagellacksrester och planera inför morgondagen nu. Har nämligen en filminspelning imorgon som ska bli sjukt kul och spännande! Jag kommer ihåg när jag skickade in mitt cv till en casting för en huvudroll i en ridfilm. Jag fick komma på casting, så det blev jag väldigt glad över, men mer än så blev det inte. Inte konstigt, jag har aldrig tagit en teaterlektion, litade bara på mig själv och sedan skulle jag vara bortrest när det väl var inspelning. Men det som gäller imorgon är ett modelljobb, så jag behöver bara agera kroppsligt och med ansiktsuttryck - mycket viktigt i rollen och också därför de bokade en modell. Menmodellyrket och skådespelaryrket går lite hand i hand.

Ni kommer inte att få mycket till uppdatering imorgon, men damn vad kul det ska bli! Ni får ha en bra fortsatt vecka, mina underbara läsare. Det är en vecka kvar tills det är lov också, jippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0