Underbara höst

Hela denna lördag har varit suverän. Det startade med träning i ishallen, senare åt jag en god frukost med pappsen min och efter det drog vi iväg till min brors dotters kalas. Kalaset var även som en "avskedsträff" då min bror far till Frankrike imorgon, där stannar han till våren/sommaren. Han kommer att befinna sig i alperna någonstans och jobba som hotellchef. Kommer att visa er lite mer info senare, det är ett helt fantastiskt hotell!

Vädret har ju inte gjort denna dag sämre precis. Det har varit underbart idag, helt otroligt. Jag älskar hösten när den är precis som den var idag. Lite kylig, solen skiner och alla höstens vackra färger bara lyser. En perfekt höstdag helt enkelt.

Jag har precis sköljt bort min ansiktsmask, har fruktansvärt dålig hy just för stunden så ska försöka reparera den så gott det går. Man vet aldrig när det kan dyka upp något modelljobb.. Ska strax lägga upp dagens outfit-bilder, sedan blir det lax till middag och en lugn kväll i tv-soffan. Är sugen på sorbet och ostbågar till ikväll, det bästa är att jag tror att vi har det hemma. Gött! :D

Hoppas att ni får en trevlig och rolig lördagskväll! :)





Var tvungen att knäppa några kort när det var så fint ute imorse.. den ena gjorde jag lite kallare och den andra lite varmare i tonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0