Chloé

Chloé är ett märke som skapar fantastiska kläder, i alla fall vad gäller denna höst/vinter, Chloé är ett vackert namn och ett snyggt designernamn. Jag tycker att deras höst/vinter kollektion absolut är något att kika över innan man börjar shoppa inför vår kommande årstid. Catwalken är till för att inspireras från, så gör det.

Förresten! Vet ni vad jag skulle vilja göra? Jag skulle vilja skapa ett stort klädmärke i en billigare budgetnivå och blanda mina modeller i längd, form och hudfärg. Det hade varit kul att gå emot alla normer som finns inom branschen och  dess catwalk. Dock ska man behålla regler, annars är det heller inte kul. Jag tycker egentligen att det är fint med de långa, (naturligt) smala modellerna, bara för att det har blivit en signatur på catwalken och för catwakmodeller.
 


- Under 2010's kommande höst- och vinter period blir den dressade looken allt mer och mer inne igen, vilket är perfekt för mig. Som jag sgat innan är det den stilen som min personliga stil lutar mot och jag tror därför att detta kommer att bli en grym modesäsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0