Hello friday!

Hej alla bloggläsare!
Idag mår jag bättre. Mycket bättre t.o.m. Även om min hals värker värre än förut så är det vanligt för mig att just halsonten kommer i slutet när jag börja bli frisk. Jag har ingen feber, huvudvärken försvann för någon timma sedan och jag känner mig much more better today.

Vilket är fantastiskt för idag kommer min bästa moster (har bara en men ändå..) från malmö och hälsar på under hela helgen. Imorgon ska jag klippa mig och spendera dagen med henne och mamma, på kvällen ska vi laga någon god middag och jag står för desserten, den delen är jag bäst på.. haha, kan det bero på att det är den delen av middagen som är godast? ;)

Idag har jag även fått gjort en hel del i mitt rum, fått en låda att förvara saker i som ligger under min säng, snart ska det upp en till hylla för att mitt sminkbord har gått sönder av övervikt.. pappa måste laga det. Så nu ser mitt rum fräscht och städat ut. Skönt!


Har även pysslat om denna sötnosen idag! Det behövde han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0