I'm getting better, i hope.

Igår kunde jag känna lite smak, känna lite lukt och halsen värkte inte så farligt. Idag är det tvärtom, jag känner ingen smak eller lukt och min hals värker värre än någonsin. Men ändå så känner jag mig friskare och piggare. Jag hoppas att jag går mot rätt håll, men jag stannar hemma idag för jag vet hur det är att komma till skolan förtidigt från en sjukdom.

Eftersom det enda som sänds på tv vid denna tiden är the voice och "quizzo" (vad det nu är..) så funderar jag på att sätta mig och titta på Djävulen Bär Prada. Anne's kläder i filmen är för bra för at vara sanna. Hon har en klassiskt chic look som samtidigt är den väldigt moderiktig, tror det är liknande min stil fast om tio år längre fram i tiden. Har faktiskt alltid gillat den stilen.

Ni ska bara veta hur mycket outfit jag har i huvudet just nu.. men innan jag glömmer dom måste jag skissa (med min extrema begåvning i skissning....) ner dom, så det ska jag nog göra innan jag börjar kolla på filmen.

På tal om kläder, jag vill ha en SKINNVÄST, synd att jag inte har mod till att klippa sönder min skinnjacka...


En gammal outfitbild från Turkiet i somras, det bilder lite äldre bilder som ni inte sett just nu. Vill helst inte visa mig själv i nuläge precis.. haha.


Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilson

älskar klänningen :). snygg :) + headern!

2010-09-02 @ 09:35:54
URL: http://dontstopbeliveing.blogg.se/
Postat av: jennyj

fint

2010-09-02 @ 18:49:22
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Julia Bäck

Jättevacker byxdress/klänning! var kommer den ifreån ?

2011-01-20 @ 07:37:35
URL: http://julihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0