Längtar inte ni också?

Jag är en sådan person som älskar filmer och serier, Gossip Girl är en av de serier som jag verkligen följer slaviskt. Även om jag redan har sett alla avsnitt sitter alltid jag och min kompis (som är lika galen i serien som jag) Matilda och glor på den från första säsong och första avsnitt. Jag tycker faktiskt att säsong 1 är bäst, då är även Chuck som snyggast..

Även om jag älskar Gossip Girl tycker jag inte att de ska dra ut på serien så mycket till, kanske två säsonger till sedan borde den sluta. Bara för att jag inte vill att serien ska förstöras och bli sämre och sämre, jag vill att den sista säsongen ska vara grym.



Det finns bara ett litet problem, jag kan inte hitta premiärsdatumet för den 4:e säsongen. Visst står det i slutet av trailern ovan men det stämmer ju antagligen inte för oss i Sverige. Någon av mina fina läsare som vet när den spännande säsongen startar? :)


Kommentarer
Postat av: kelly

hej söta isabel! 4 säsongen kommer ut 5 på morgonen (för oss i sverige) på nättet. på t.ex www.ch131.com kommer du att kunna se första avsnittet om en vecka. jag är grymt taggad, älskar gossip girl.

2010-09-09 @ 19:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0