Modette

Jag är med i modette's tävling "veckans blogg", anmälde mig precis. Tycker faktiskt att min blogg skulle vara värd det och jag tycker även att modette är värda ett inlägg om deras tävling i min blogg.

Det är en bra tävling för oss små-bloggar som skulle vilja ha lite fler som läser, lite mer respons och lite mer kommentarer. Det är ett bra sätt att ta fram de mmindre bloggarna och även ge dom en spark i baken, en blogg kan faktiskt vara en öppning för en helt ny värld, för en framtid inom, ja vad vet jag. För någon kanske fotografering är det stora ämnet i livet, någon annan skulle mer än gärna komma någon vart inom mode och sedan kanske det finns någon som skulle vilja skriva en kokbok med alla recept personen delar med sig av i bloggen. Eller så får man bara en lite mer uppskattad blogg.

Modette har redan gjort två saker för mig
, så det har jag dom att tacka för. En gång blev min outfit helt random nominerad till en av "veckans 10 snyggaste outfits", då hade de val ut outfits som de tycke om från olika bloggare på deras hemsida  och tävling "next in fashion". Sedan har jag även suttit med i bloggpanelen en gång, där vi diskuterade höstmodet. Två saker som jag inte glömmer, de båda var väldigt roliga och den ena mer lärorik än den andre men båda lika uppskattade.


Kommentarer
Postat av: nicole

sv:så lite så :)



vad ska du göra idag då?

/Shoppaholly

2010-09-05 @ 11:56:39
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0