MY BROTHER

Min ena halvbror (brukar dock inte räkna några av mina syskon som halvsyskon) och även min äldsta bror är fotograf. Nu har han äntligen skapat en bra shemida för sina bilder, den fungerar nöstan som en fotoblogg, dock är den inte riktigt helt klar men tycker att han lyckats få upp några riktigt vackra foton på hans döttrar som jag verkligen tycker att ni ska kika in på. Länk till brorsans hemsida.


Här är ett foto av mig som han tagit för Gothenburg Luxurious.


En bild på hans äldsta lilla dotter Saga, tycker att det är ett vackert sommarfoto. Lite gammaldagst med svart/vitt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Hehe okej :-)

2010-09-08 @ 10:15:03
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0