OBS!

Jag har, som många andra, bloggat om en viss tröja med läderlappar från H&M. Jag gjorde det i ett kollage som en av de saker jag vill ha just nu.

Igår när jag gick på stan höll jag precis på att berätta om denna tröja för mamma och att jag tänkte köpa den.
Samtidigt som detta sker ser vi framför oss en tjej med tröjan och mamma tittr på mig.. sedan slänger jag ur mig alla fel som gjorde den ful i verkligheten. Och mamma höll med.



Så, för er som inte redan varit och tittat på den eller sett någon ha den så kan jag säga att det inte riktigt är ett sådant kap som man tror det är. Materialet ser billigt och tråkigt ut, den är nästan lite för kort och lapparna är extremt fula, för små och i fult material.

- Detta är såklart bara vad jag tycker och det kan ju ha varit tjejen (som var väldigt ung, kanske 13, och försökte se lite fashion ut..) som egentligen inte passade i plagget, men tänkte bara säga att jag nu längre inte vill ha "veckans plagg inom modevärlden", tröjan som även jag blev lite extra förtjust i när jag först såg den på hm's hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0