Outfit á la moi.

Igår blev det en shoppingrunda på stan med moster och mamma, klippte även mitt hår och tittade på modevisning på NK.

Hade sett ett par stentvättade jeans och en topp från cheap monday på Åhléns. Så dit gick jag för att prova och kanske köpa de två plaggen, hade tänkt ha dom tillsammans till mina boots med en skinnjacka till. Då såg jag även en grymt snygg mössa i vinröd färg, så den fick det också bli, den skulle passa utmärkt till outfiten jag hade tänkt ut, med något senapsgult plagg som jag har i garderoben skulle den bli mer än perfekt.

Fick också med mig en grymt snygg kofta hem.


1. Stentvättade jeans från Cheap Monday
2. Linne från Cheap Monday.
3. Kofta från MQ.
4. Mössa från Cheap Monday.


Ett av mina favorit märken är faktiskt cheap monday, inte bara för jeansen utan för att stilen på deras kollektioner även passar väldigt bra inpå min egen personliga stil.

Här har jag satt på alla kläder samtidigt, för att ni ska se hur plaggen ser ut på:

En outfit i mina färger, i mina favoritfärger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0