Sunday morning

Godmorgon alla solstrålar!
Min lördag igår blev precis vad jag behövde. Jag satt här hemma i en sportbh, med leggings och en go tröja. Jag lät tv:n och datorn underhålla mig och jag struntade i alla måsten som jag hade. Ja, förutom att jag faktiskt jobbade lite med mitt arbete i skolan, men jag kände för det (kan ni tänka er?). På kvällen fick jag god mat och sedan blev det mys med filmen Prince of Persia, tyckte om den! Gillar Gemma som skådespelerska och jag ahr alltid tyckt om denna typen av filmer.

Idag ska jag försöka få gjort mer än igår och jag ska bl.a. ta kort på min nya poncho som jag fick i fredags.. har inte orkat, vilken bloggerska va!


Saknar alla härliga sommarfrukostar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0