Happiness and some words.


Mumma!


It feels really good right at the moment.

Måste pusta ut lite. Dagens konståkningspass var både det värsta och allra bästa någonsin. Hela jag mår så bra nu, trots att min kropp känns skakig av den ovanligt hårda träningen. Vi hade en lärare som vi inte brukar ha och hon körde gärnet med oss, men hon var väldigt peppande och glad - vilket jag behöver. Jag behöver någon som tränar hårt med än men som har förståelse för att det är jobbigt och peppar än till att bli bättre. Hon visade mig den riktiga farten som man ska ha när man åker och när hon åkte omkring med mig i handen kändes det som att jag flög fram. Och jag som trodde att jag redan hade ganska bra fart i min åkning...

Nog om detta. Nu har jag tagit en riktigt skön dusch och ätit en god pasta. Nu ska spendera resten kvällen i soffan och titta på stylisterna. Jag hade också tänkt bläddra lite i ett par broschyrer om Korsika.

Jag är så lycklig idag, speciellt efter denna träning. Jag känner att jag har koll på livet och bara om en vecka sitter jag i favoritlandet Thailand vilket känns underbart. Min älskade, fina, bästaaste syster ska gifta sig där vilket glädjer mig ännu mer. Jag är så peppad på detta året och inför gymnasiet efter sommaren att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Nu ska jag sluta babbla och faktiskt bara vila. Gud så skönt! 

Pussar & kramar till er! Tack för att ni läser min blogg, ni är bäst.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0