Shopping i Phuket


linne - H&M, shorts - bik bok, gammal väska från gina tricot

I onsdags tog vi en varn över till den turistfulla ön Phuket och besökte de allra flesta shoppingcenterna och Phuket town. Jag kan säga såhär, gillar man marknader och stånd med souvenirer eller andra billiga små fynd så kan jag rekomendera deras shoppingcenter som är fulla med stånd och många matställen. Dock var det ingenting för mig. Jag var ute efter Bangkok-känslor på varuhusen, jag vill kunna gå i riktiga butiker men inte fullt så dyra. Ni vet fynda fina kopiaväskor och andra roligheter. Till sist kom vi till Yung Ceylon, det som alla jämför med NK. Jag kan inte hålla med, eller kanske till en viss del, om man tänker på att det var riktiga butiker, vissa hade lite högre priser än andra men långt ifrån priserna på NK. Det var synd att det var vårt sista stopp och vi inte hade så mycket tid, för detta var verkligen stället för mig. Lite tråkigt att man spenderade så mycket tid på de andra ställerna, men så kan det bli. Vi fick i alla fall se mycket, jag kan nu säga vart och vart man inte ska nu, haha.

Här ovan kan ni se vad jag vandrade omkring i. J
ag visar vad jag köpte när jag kommer hem, blev ju inte så mycket men jag fick tag i det jag var ute efter, som tur var. ;)

Det är mycket bilder som tas, men få som jag hinner visa er. Därför tänker jag visa de mesta bilderna och outfitsen när jag är på hemmaplan igen. Det är få dagar kvar, dock ganska fullbokade dagar, som väntar och jag vill hinna njuta fullt ut innan jag tyvärr måste lämna paradiset. Var inte allt för förhoppningsfulla över uppdateringen, så länge får ni ha det så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0