Yesterday evening




top - H&M, shorts - cheap monday, gammal ring - H&M, gamla gladiatorsandaler - scorett och klocka från Guess

Nymålade naglar från i torsdags och outfit från igår kväll. De där söta fruktnaglarna höll ju inte precis länge, de första frukterna började droppa av en efter en redan samma dag som jag gjorde dom, haha.

Nu är jag vrålhungrig, drabbades av någon matvirus och var sjuk torsdag kväll/natt, vilket inte är så kul med tanke på att jag igår levde på en halv ris och vätske-ersättning. Nu är jag dock fit for fight och ska försöka få i mig lite riktig mat, dock inget starkt... lätt när man befinner sig i Thailand. Haha. 

Ps. En liten extra hälsning till min bror Mikael som fyller år idag. Grattis brorsan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0