A night i won't forget

Vilken bra start denna helgen fick och även denna lördag. Jag vaknade i tid idag för att åka iväg på konståkningsträning och efter det fick det blir en god frukost som bestod av müslifrallor, goda pålägg, ägg och en stor (bokstavligt talat) kopp te, precis som alla andra lördagar.

Igår kväll firades min fina vän Josefin och hon hade fixat en middag med kändistema - alla skulle klä ut sig till någon kändis. Gissa om jag hade panik! Det enda jag fick upp i mitt lilla huvud var Sarah Jessica Parker, Johnny Depp och av alla som finns, Karl Lagerfeld. Och det fick det bli också, Karl alltså. För att se ut som Sarah gör man ju ändå om ska klä upp sig, jag menar lockar och snygga kläder... inget speciellt med det, inte vid detta tillfälle iaf.


(Tycker ni att jag lyckades bra...?)

Vem hade kunnat anat att jag skulle förvandlas till kille för en kväll och att denne man jag skulle föreställa var Karl Lagerfeld? Mer än vad jag visste om mig själv, men jag tror det blev ganska lyckat. Alla var supersnygga och tack till Josefin och alla andra underbara som var där!

Kommentarer
Postat av: Josefin Palmqvist

Takc så mycket själv isabel!

du lyckades bra med kläderna och du såg ut som en kille när du hade solglasögonen på dig! riktigt rolig kväll verkligen!



pusss

josefin

2011-01-23 @ 22:30:20
URL: http://josefinnpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0