Amerikanskt hos Bik Bok



Bik Bok har länge använt olika amerikanska sportlag osv. på sina plagg, men nu tar dom ut svängarna ännu mer och kör på riktigt USA-tema. Linnet där det står "USA" var jag nära på att köpa i samband med dessa men kände att jag inte hade pengar för det.

Shortsen är grymt snygga, om jag inte får tag i några bra converse med USA-flaggan (har gillat dom ända sedan kom ut..) så kanske man kan komprimera vanliga vita converse med dessa usa-shorts istället! Föll också för franstoppen, tog med den i collaget just för att jag tyckte att den hade lite bohemisk-kalifornien stil över sig. Börjar få upp ögonen för BIK BOK, trodde jag aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0