friday evening

Godkväll!
Samtidigt som jag pratar i telefon ska jag försöka blogga här..

Dagen började med en riktigt härlig promenad med min bästa vän, idag är det en sådan där perfekt vinterdag. Solen lyser, det blåser inte och snön faller inte. All snö som kommit ligger bara fridfullt på marken och gnistrar så vackert på träden när solens strålar skiner på dom. Efter det har jag städat i Melvins bur och tagit en runda på stan med min vän och modellkollega Caroline. Jag måste säga att jag fått en hel del gjort, för jag har även planerat lite för min kommande hemsida plus lagt upp min ekonomi för varje. Det är ett nytt år och nu ska jag ta tag i alla de saker som jag inte fått gjort år 2010 och jag ska även följa mina nya mål för året som kommer.

Skall alldeles strax ut i snön, ja på en fredagskväll, ja jag är 16 år och ja jag är väl barnslig då rå. Men för sjutton, när ens bästis ringer och säger "hörrudu, vad sägs om att bli 7 år igen och gå ut och leka i snön?", helt ivrig och glad, kan i alla fall inte jag motstå frestelsen. ;)

Ha en super fredagskväll och för min del får vi väl hoppas att jag inte kommer hem alldeles för snöig och blöt!

 

love, xoxo


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad är det för hemsida du fixar med isabel? :)

2011-01-07 @ 22:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0