Hett tips!

Ingen har kunnat missa Isadoras "graffiti-nagellack", jag har velat ha ett svart som man kan svepa över ett silvrigt eller guldigt lack - hett! Men jag försöker att dra in på mina shoppingvanor och inte slösa lika mycket som jag brukar, så har inte köpt något.

Men så kommer OPI (et av mina favoritmärken på nagellack) ut med sin nyhet som de kallar "OPI shatter" och är precis likadant som Isadoras... Ja, förutom att det är dyrare men bättre på alla sätt och vis. ;)


"OPI Shatter", precis utkommen i butik och finns än så länge att köpas på bl.a. Grand parfymeri i Göteborg.


Guld eller silver att ha som bas, läckert. Jag kommer att starta min egna trend och gå runt med helsilvriga naglar utan "graffiti", om jag kan hitta något bra lack. Så populärt som det var med att ha helguldiga tycker jag nu att vi kan gå över till silver, ännu hetare enligt mig! (Depend-lacken är egentligen dekorationskack, så jobbiga att måla hela nageln med...)


Ett litet tips för era naglar nu på lördagmorgon. Ska strax åka iväg och göra ett ärende, sedan ska jag hjälpa till i ishallen hela dagen.. Vi hörs senare, kramar!

Kommentarer
Postat av: Lauritslinda

Good web with cool info. Thanks.

2011-06-03 @ 13:42:18
URL: http://lauritslinda.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0