I wouldn't call me busy but almost...

Godkväll ni fina!

Ursäkta för den låga uppdateringen, men jag tror ni ursäktar mig, jag menar jag har legat i hela lovet så nu har jag fått en dags paus. Haha.. I alla fall, har mycket just nu. Imorgon är det konståkningsträning och antagligen kommer vi att ta 3:e märket då. Vilket är ganska stort, så får hoppas att jag klarar det! På fredag är jag ledig men måste ändå in till stan för "fitting" (klädprovning) inför en modevisning i februari. Annat smått och gott händer snart också, men kan itne om skriva om det än.

Jag har inte så mycket mer att komma med idag, inga bilder heller, så däför får ni sitta och njuta av dessa bilder så länge. Vilket jag också tänker göra, det är knappt en månad kvar och sedan är jag äntligen i mitt paradis igen!


Similian Island utanför Kao Lak och Phuket, har man upplevt dessa öar så behöver man längre inte besöka en söderhavsö... för precis såhär vit sand och turkost vatten är det där. ;)



Thailands vatten är absolut finare ju längre ut till havs man kommer. Har så fina minnen från när vi hyrde en liten fiskebåt och drog ut bland den Thailändska ö-världen, först vart jag väldigt negativ.. kändes så skumt och ofint med finare ord. Men det var något av de bästa jag gjort i Thailand, förutom allt annat bra. Haha, man kan inte välja - allt med Thailand är grymt!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ååh, jag kan inte vänta mer! Jag läängtar så in i bänken! ;)



Puss på dig!

2011-01-12 @ 20:20:40
URL: http://mariafeliciaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga bilder! Tycker särskilt mycket om vattnets färg, påminner mig om något slags godis.



Hur går det i skolan? Jag antar att du fortfarande läser något ;P Berätta lite om hur det är plz?

2011-01-13 @ 18:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0