Modette: Interview

HÄÄÄÄÄR kan ni gå in och läsa denna fantastiska intervju som Modette.se gjort med mig efter att jag vann HP Personal Style hos dom. Otrolgit kul, haha. Bättre start på året kunde jag aldrig ha fått, det ska bli så underbart roligt att få styla ett eget modereportage, en dröm som blir sann och en stor erfarenhet. Jag får testa på något som jag är intresserad av och jag får äntligen se hur väl jag passar in som stylist.

Säg gärna vad ni tycker om intervjun!

Ps. Såg att läsarantalet blivit mer än det dubbla idag, tack vare intervjun. Så VÄLKOMNA alla nya läsare, jag hoppas att ni tycker om det ni får se och läsa och självklart att ni vill stanna kvar här hos mig och min lilla nätlya. Ni kan följa mig på bloglovin genom att trycka här. :)


Yes, that's me! A freaking happy girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0