Tips: Sommarläsning


Dessa tar jag med mig på mina resor i sommar:Candance Bushnell's 'The Carrie Diaries' 1 (den andra kommer ut i höst) - Carrie före Sex and the city. Sophie Kinsella's 'En shopaholic säger ja' och 'En shopaholic får en syster' - Har man läst de första två böckerna blir man fast och nu tänker jag läsa alla Shopaholic-böckerna.

Igår inhandlades sommarens bokläsning. På både Akademibokhandeln och Bokia brukar de har erbjudande där man får välja 4 böcker för 3, hur bra är inte det?

Mamma fick lov att välja en, så tog jag tre  till mig själv och ovanför ser ni mina val. Ville haft The Carrie Diaries i riktig bok, ägaren blev väldigt intrsserad av mig och sa att han kunde fixa så att jag fick den 3:e på köpet trots om jag inte valde dom alla i pocket-varianter... Trots den fina gesten så fick jag avstå, det fick bli pocket ändå... man måste ju tänka på vikten när man ska ut och flyga. Nästa bok-köp kommer att bli: Sex and the city (när jag nu finner den) och Modellsommar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste modellsommar förra sommaren och kunde knappt släppa den ur mina händer, en riktigt bra bok som jag rekommenderar starkt!! :) kram

2011-06-04 @ 12:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0