Backstage-blogg på isabelalden.se



Med start klockan halv 8 imorse är jag nu hemma, duschad och trött efteren lång, men mycket, mycket rolig dag! Ställde upp för en bekant som skulle göra sin slutfotografering på Make up studion i Göteborg. Två grymma sminkningar av Natalie Pozzi och förhoppningsvis lika grymma bilder av Magnus Egger!

Förresten, medans jag velar fram och tillbaks med hemsidan har jag lagt en liten backstage-blogg på isabelalden.se. Jag tror jag har bestämt mig hur jag vill ha det, i för sig. Jag vill ha bloggen och hemsidan i ett men lilla jag, som inte klarar av föör tekniska saker, behöver hjälp. Skall prata med broder min, men besök isabelalden.se och klicka er in på "Livet framför kameran" - min backstage blogg alltså!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0