I'm a happy girl, because i've got the mulberry bag



Har länge suktat efter den populära Mulberry väskan, hittade inte den perfekte i Turkiet i somras men nu i Thailand så fanns den där, mitt framför ögonen på mig. Självklart prutade jag ner den för ca. 820 kr, medans den från början kostade några hundralappar över 1000 kr. Okej, det är en kopia väska (Fast man kan aldrig vara säker när det är äkta skinn eftersom att fake varorna görs i samma fabriker som de äkta och de små stackarna som köper in väskorna kan inte vara säkra på att det faktiskt är kopior.), dock i äkta skinn/läder. Väskan ser precis ut som de äkta och självklart skulle jag inte gå och köpa en riktig. Så länge det är skinn och fin kopia så håller den precis som en äkta. Skillnaden kanske i så fall skulle vara känslan av att bära en äkta och inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0