I'm Back!




tröja - mammas gamla (i think?), jeansshorts - cheap monday, tights - gina tricot, klocka - guess, örhängen - tin tino, päls - H&M, boots - björn borg

Tjiho! Efter över mer än en veckas stressiga dagar fulla med rep, plugg, fotograferingar m.m. är jag nu back on track. Förlåt, förlåt bloggen för att du har fått lida, men nu är jag här igen, för att gottgöra er så mycket som möjligt.

Drar upp bloggtempot genom att ge er två snabba på dagens. Attans vad tråkigt väder det varit idag, på tal om ingenting. Men ingenting kan göra mig så glad som tanken på att det är fredag imorgon, plugget och stressen är nere och att jag hekt enkelt är så grymt positiv på livet just nu!

Nu kurrar magen ordentligt: Maaat tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0