TIPS!



Några har kommenterat och undrat över mina jeansshorts som kommer från Cheap Monday. Eftersom att jag köpte dom i somras är jag inte hundra på att de fortfarande säljs eller finns kvar. Dock kan jag tipsa om Bik Bok's jeansshorts. Ett stort urval i olika modeller, några som jag fick upp ögonen för direkt.

Eftersom att jag redan äger ett par lovely shorts i vanligt blått jeanstyg är jag riktigt sugen på de svarta som ni ser i kollaget. Kommer ihåg att jag var ute efter svarta jeansshort förra året med, hittade dock inga i min smak. Dessa i svart jeanstyg från Bik Bok vill jag verkligen äga!

TIPS!
Jeansshortsen som man ser högst upp på mitt kollage kan man piffa upp genom att vika upp de raffsiga kanterna + glöm inte bort att inte köpa för tajta jeansshorts, inte heller för stora. Lagom oversize och lagom tajt, då blir det bäst! (Nu kommer de att likna ännu mer dom jag har från Cheap Monday.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0