DRÄNKT I ÖSREGN

God dagens, god dagens!

Slutade tidigt idag med, det är ju bara min andra dag i skolan. I alla fall, slutade runt ett och när jag kom hem var jag vrålhunrig, därför fick det bli pannkakor och film. Man får passa på att slappa innan den riktiga skolan drar igång! Förresten på vägen hem kom ett grymt ösregn och jag blev nerdränkt som en blöt katt, trots att jag hade paraply..!

Nu sitter jag med min latte och vet inte riktigt vad jag ska skriva om..
Kan ju kanske passa på att tipsa om en tjej vars blogg är väldigt underhållande att läsa. Bloggaren heter Fiona och är syster till en kompis jag hade när jag var liten. Hon har ganska nyss startat bloggen men tycker absolut att hon är värd en länkning. I vanliga fall läser jag endast bloggar om mode, fotografering, kenzas och så lindas sminkblogg. Detta är ett undantag, man får läsa mycket och om cheerleading och även om det inte är ett intresse för mig tycker jag att hon inspirerar än att träna mycket själv, genom att jag läst bloggen nu på senaste tid har hon peppat mig utan att göra något annat än att skriva om sin vardag. Titta in hos http://lovefiona.blogg.se, vettja! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0